Дитячий оздоровчий табір "Дружба"                                          Білопільської районної ради Сумської області


Понеділок, 06.05.2024, 07:03

                                      Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

» Меню сайту

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Форма входу

Літні канікули – це важливий і цікавий  період, коли діти та учнівська молодь зміцнюють здоров’я, радіючи спілкуванню з друзями у неформальній обстановці. Одночасно влітку продовжується розпочата в загальноосвітніх навчальних закладах робота з формування інтересів та уподобань дітей та підлітків. Тут є невичерпні  можливості для розвитку творчого потенціалу, задоволення їх особистих інтересів у процесі ігор, розваг та вільному виборі занять до душі.

Як відомо, однією з основних форм організованого відпочинку дітей та підлітків є літній оздоровчий табір. Таким закладом у нашому районі є позаміський оздоровчий табір «Дружба».  Сьогодні – це позаміський заклад, у якому є всі необхідні умови для створення життєрадісної атмосфери та забезпечення повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей. Зручне розташування табору сприяє тому, щоб якомога більша кількість дітей відпочила і покращила своє здоров’я, не виїжджаючи за межі району.

Робота педагогічного колективу табору  щодо організації відпочинку дітей та учнівської молоді в літній період регламентувалася відповідними нормативно-правовими документами: Законом України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 р. (із змінами і доповненнями); Законом України "Про позашкільну освіту" від 22 червня 2000 року (із змінами і доповненнями); Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» (№ 375-VI від 04.09.2008); Типовим положенням про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку (затверджене Постановою КМ України від 28.04.2009 № 422);  Наказом Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України від 12.04.2012 № 464 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2012 році»; Наказом обласного управління освіти і науки від 11.05.2012 № 449 – ОД «Про організацію літнього оздоровлення,відпочинку та зайнятості учнівської та студентської молоді  у 2012 році»; Наказом відділу освіти Білопільської райдержадміністрації від 14.05.2012 № 183 - ОД «Про організацію  оздоровлення, відпочинку та зайнятості дітей  та учнівської молоді влітку 2012 року».

Основною метою своєї роботи педколектив вважає збереження фізичного, морального і психологічного здоров'я дітей, створення таких педагогічних умов в таборі, які б сприяли всебічному розвитку особистості дитини. Найбільш ефективний в умовах табору є особистісно орієнтований підхід, оскільки його основні принципи: виявлення індивідуальних потреб та схильностей кожної дитини; розвиток здібностей й інтересів у дітей та підлітків; задоволення потреб дітей, через особистісно орієнтовані аспекти спільної діяльності; виховання особистості в колективі з урахуванням індивідуальних особливостей сприяли виконанню основних задач:

-         оздоровлення й фізичне вдосконалення дітей;

-         розвиток інтелекту засобами різних форм роботи в умовах табору;

-         формування й розвиток особистості дитини, її комунікативних здібностей, навичок спілкування в колективі;

-         формування у дітей відчуття цілісності та єдності з природою, сприйняття себе частиною її й соціуму;

-         формування та розвиток патріотичного виховання;

-         організація сприятливого творчого середовища, розвиток дитячої творчості;

-         формування й розвиток навичок самообслуговування, мотивації необхідності суспільно-корисної праці.

Під час організації діяльності тимчасово створеного учнівського колективу вихователі, вожаті та школярі реалізовують принцип спільного планування, спільної організації праці, колективного пошуку форм стосунків між учасниками спільної творчої справи, синтезуючи процес пізнання і життєво практичний досвід школярів.

Поставлені задачі реалізовуються через певним чином підібрані за змістом напрямки виховної роботи:

-         пізнавальний розвиток передбачав відкриття різноманіття і краси оточуючого світу, діти вчилися бути відповідальним за нього; знайомство з регіональним компонентом відбувалося через екскурсії;

-         соціальний розвиток мав на меті адаптацію до нового оточення, знаходження свого місця у новому колективі;

-         екологічний розвиток виховував дбайливе ставлення до природи, піклування про рослин табору, участь у трудовій діяльності;

-         творчий розвиток передбачав виступи на концертах, участь у змаганнях, конкурсах, заняттях у гуртках;

-         естетичний розвиток відбувався через музику, книги, живопис, виступи філармонічних колективів, відвідування музеїв;

-         фізичний розвиток ранкова гімнастика, змагання, пішохідні екскурсії, рухливі ігри, заняття в басейні.

Кожна зміна в таборі поділялася на три періоди: організаційний, основний, заключний. Кожен з них вирішував свої завдання, ставив виховну мету, визначав зміст, форми і методи. Але всіх їх об'єднує тісна співпраця дорослих і дітей, в основі якої пробудження і розвиток ініціативи, атмосфери радості і творчості.


 

 

» НОВИНИ

» Пошук

» Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

» Друзі сайту
- Рижівський НВК - Відділ освіти Білопільської РДА


"ДРУЖБА" © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz